خبر خوش شهردار برای اهالی مناطق ضعیف و کم برخوردار اصفهان

شهردار اصفهان با بیان این که مراکز تفریحی شهرداری به همه شهروندان تعلق دارد گفت: تور گردشگری رایگان برای ساکنان مناطق کم برخوردار شهر اصفهان فراهم شده است تا آنها نیز بتوانند از مراکز تفریحی شهرداری اصفهان دیدن کنند.  

دکتر علی قاسم زاده شهردار اصفهان

علی قاسم زاده در مراسم بهره برداری از مجموعه تفریحی «کوه نور» و 15 طرح خدماتی، گردشگری و ورزشی شهرداری اصفهان در مجتمع گردشگری صُفه که برای ساخت آنها 103 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: هفته گذشته طی بازدید از یکی از محله های کم برخوردار اصفهان مردم اعلام کردند فرزندانشان تاکنون از باغ پرندگان و مجتمع گردشگری کوه صُفه دیدن نکرده اند که در همان جا مقرر شد تورهای گردشگری رایگان برای آنها فراهم شود و این تورهای گردشگری از هفته آینده فعال خواهد شد.
وی در ادامه از بهره برداری دو مجموعه بزرگ تفریحی جدید در شرق واقع در منطقه «کوه نخودی» و همچنین در شمال شهر اصفهان با ویژگی های کاملا متفاوت تا پایان امسال خبر داد و گفت: با بهره برداری این دو مجموعه بزرگ تفریحی، مردم اصفهان از چشم انداز جدیدی شهر اصفهان را خواهند دید. 
شهردار اصفهان با بیان اینکه تفریح حق مسلم مردم است افزود: در فرهنگ دینی ما و همچنین در موضوع سلامت روان و جسم، تفریح یک ضروت محسوب می شود و از ما خواسته شده است در کنار عبادت و کار به تفریح نیز بها دهیم.
اصفهان – خبرنگار اطلاعات – محمدرضا کلاهدوزان
انتشار در روزنامه اطلاعات مورخ 1403/02/19 صفحه 10

درباره ی سپهر5

سلام دوست مهربان ، ما آماده دریافت نظرات و راهنمایی های شما در مورد وب سایت پنج آسمان هستیم. روزنامه اطلاعات در خدمت مردم.

مطلب پیشنهادی

تقسیم سود ۶۱۰ ریالی شرکت پالایش نفت اصفهان به ازای هر سهم

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان، مجمع عمومی عادی سالیانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *