روان شناسی تربیت و تدریس

روان شناسی تربیت و تدریس

 

تألیف:  دكتر علی‌اكبر شعاری‌نژاد

 قطع وزیری ، 1148 صفحه چاپ دوم

قیمت :  45000 تومان

روان شناسی2

 مؤلف در معرفی اثر خود در ابتدای كتاب می‌نویسد: آنچه در این مجموعه تألیفی مطرح می‌شود حاصل مطالعات نظری و عملی (تجربی) مؤلف در بیش از پنجاه سال تدریس مستقیم در همة پایه‌های آموزشی و تحصیلی است. علاوه بر آن، تجربه‌های عینی او در مدیریت‌های آموزشی و اداری آموزش ـ پرورش مقدماتی را در بر می‌گیرد… در سراسر این مجموعه به دنبال پاسخ پرسش‌های زیر خواهیم بود: * منظور از اینكه رفتار هر فرد، معلول است، چیست؟ * چرا و چگونه اشخاص، از جمله مربیان و متربیان، به فعالیتی علاقه‌مند می‌شوند؟ * چگونه می‌توان رغبت و نیازی را در مردم، شناخت و اندازه گرفت؟ * چگونه می‌توان رغبت یا نیازی را برانگیخت؟ * چگونه می‌توان برخی رغبت‌ها و نیازها را در حوزه آموزش ـ پرورش هدایت كرد یا تغییر داد؟ * چگونه می‌توان وضع موجود را به وضع مطلوب تغییر داد؟ * چگونه می‌توان زمینه یا محیط آموزشی و یادگیری مطلوب (مساعد) به وجود آورد؟

* چگونه می‌توان به شكوفایی استعدادها و توانایی‌های كودكان و نوجوانان كمك كرد؟ * چگونه می‌توان به ایشان كمك كرد كه از استعدادهای خود، بیشترین بهره را ببرند؟ * چگونه می‌توان به محصلان كمك كرد كه علوم و معارف و مهارتهای مورد نیاز خود را از منابع معتبر كسب كنند و در موارد لازم عملاً آنها را به كار بندند؟ * چگونه می‌توان یادگیری سریع، دقیق، فعال، مداوم و بیشتر را در كودكان و نوجوانان برانگیخت؟ * چگونه می‌توان به منابع آموزشی و غنی دست یافت و چگونه می‌توان از آنها استفاده كرد؟ * سرانجام، چگونه می‌توان وضع رفتاری موجود ایشان را به وضع مطلوب تغییر داد؟

——————————–

جهت سفارش کتاب با تلفن های زیر

 تماس حاصل فرمایید

تلفن دفتر سرپرستی روزنامه اطلاعات اصفهان 32224001 031

مدیر فروشگاه کتاب روزنامه اطلاعات اصفهان  09131679125

تماس با ما از طریق  “اینستاگرام”  و “بله” و “ایتا” 

سفارشات به صورت تلفنی پذیرفته می شود.

🌹🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼

درباره ی سپهر5

سلام دوست مهربان ، ما آماده دریافت نظرات و راهنمایی های شما در مورد وب سایت پنج آسمان هستیم. روزنامه اطلاعات در خدمت مردم.

مطلب پیشنهادی

آموزش هیپنوتیزم بالینی

آموزش هیپنوتیزم بالینی  كوریدون هاموند  ترجمه: دكتر رضا جمالیان  قطع وزیری، 400 صفحه، چاپ دوم  …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *