ساخت و سازهای شهری اصفهان با ماهواره رصد می شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت:
شهرداری اصفهان برای جلوگیری از خلاف سازی ها در این شهر
از عکس های ماهواره ای کمک می‌گیرد.

مهدی بقایی در نشست هم اندیشی مدیران شهر با خبرنگاران که با موضوع هوشمندسازی در حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری برگزار شد، افزود:  اکنون هر 2ماه یکبار عکس های ماهواره ای شهر اصفهان از طریق نرم افزار، تطبیق و هر گونه افزایش و یا کاهش در ساختمان ها رصد می‌شود و اگر فردی بدون دریافت مجوز به ساخت و ساز اقدام کند با آن برخورد خواهد شد و در سال های بعد، مدت زمان تطبیق عکس های ماهواره ای کاهش می یابد.

مدیرکل پیشگیری و فع تخلفات شهری شهرداری اصفهان نیز  با بیان این که عرضه قلیان در پارک های حاشیه زاینده رود یکی از معضلات شهر اصفهان و مصداق دست فروشی است، اظهارداشت: نیروهای پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان روزانه حدود 750 قلیان را از دست فروشان پارک های حاشیه زاینده رود جمع آوری می کنند

 

روح الله ابوطالبی افزود: اکنون در هر یک از انبارهای شهرداری بیش از 6000 قلیان وجود دارد و درآمدهای عرضه قلیان به قدری زیاد است که عرضه کنندگان آن گرفتن قلیان ها به شهرداری مراجعه نمی‌کنند و با قلیان های دیگر به کار خود ادامه می دهند.

وی با بیان این که دستفروشان در پوشش عرضه قلیان، کارهای خلاف دیگر هم انجام می دهند، ادامه داد: جمع آوری قلیان در پارک‌های حاشیه زاینده رود نیازمند عزم جدی شهرداری، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی اصفهان است.

اصفهان – خبرنگار اطلاعات – محمدرضا کلاهدوزان

 انتشار در روزنامه اطلاعات 3/11/1402 صفحه 10

 

درباره ی سپهر5

سلام دوست مهربان ، ما آماده دریافت نظرات و راهنمایی های شما در مورد وب سایت پنج آسمان هستیم. روزنامه اطلاعات در خدمت مردم.

مطلب پیشنهادی

تفاهمو نامه1

افتتاح موزه تاریخ شهرداری اصفهان

مرحله نخست موزه تاریخ شهرداری اصفهان طی مراسمی در «باغ زرشک» افتتاح شد. شهردار اصفهان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *