معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

سید مهدی سیدین نیا به عنوان مدیرکل فرهنگ

و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد.

سید مهدی سیدین نیا با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسمی به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب و از علی تمنایی مدیرکل پیشین تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در مجتمع فرهنگی هنری استان فرشچیان برگزار شد، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم به احیا مرجعیت و تنظیم گری حوزه فرهنگ این وزارتخانه، تقویت گفتمان هویت ایرانی – اسلامی، رونق فرهنگی و همچنین ایجاد عدالت فرهنگی توجه جدی داشته است گفت: مرجعیت و تنظیم گری حوزه فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال های گذشته مخدوش شده بود که نیاز بود مرجعیت و تنظیم گری این وزارتخانه احیا و پراکندگی تصمیم گیری ها و تنظیم گری ها حذف شود.

سیدمحمد هاشمی افزود: در این رابطه «شورای هنر» ذیل شورای عالی انقلاب فرهنگی با مدیریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از 13 سال تعطیلی، احیا شد که جلسه های آن هر دو هفته یکبار به طور منسجم و منظم برگزار می شود.

وی گفت: شورای هنر هر جلسه یک مصوبه دارد که تشکیل بنیاد ملی پویا نمایی و تصویب سند موسیقی از جمله آنها است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که تقویت گفتمان هویت ایرانی – اسلامی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور جد مورد متوجه قرار گرفته است افزود: تلاش شده است تولیدات و جهت گیری جشنواره ها و رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری بر بستر هویت متعالی ایرانی – اسلامی باشد.

هاشمی، رونق فرهنگی را از اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد و گفت: امروز شاهد رونق فرهنگی در حوزه های مختلف فرهنگی هسیتیم.

 وی افزود: در حوزه ایجاد عدالت فرهنگی و تامین زیرساخت های فرهنگی تاکنون نزدیک به 100 هزار هنرجو در مناطق محروم کشور آموزش های فرهنگی و هنری و رسانه ای را در طرح «آموزش هنر برای همه» فرا گرفته اند و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم حدود 30  تالار مرکزی، فرهنگسرا و مجتمع های فرهنگی به بهره برداری و در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفته است.

اصفهان – خبرنگار اطلاعات: محمدرضا کلاهدوزان1402/11/03

درباره ی سپهر5

سلام دوست مهربان ، ما آماده دریافت نظرات و راهنمایی های شما در مورد وب سایت پنج آسمان هستیم. روزنامه اطلاعات در خدمت مردم.

مطلب پیشنهادی

تقسیم سود ۶۱۰ ریالی شرکت پالایش نفت اصفهان به ازای هر سهم

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان، مجمع عمومی عادی سالیانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *