میزبانی اصفهان از رویداد فرهنگی کودکان

میزبانی اصفهان از رویداد فرهنگی کودکان پس از 4 سال وقفه

 

پوستر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان رونمایی شد

دبیر جشنواره در این مراسم که در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد، گفت: جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان پس از 4 سال دوباره به شهر اصفهان بازگشت.

مجید زین العابدین افزود: ماه مهر برای بچه های ایران همیشه توأم با شادی و نشاط است ، اما این شادی برای بچه های اصفهان به دلیل برگزاری نزدیک به 40 سال جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان علاوه بر بهار علم و دانش، بهار هنر، سرزندگی، سینما و خیال انگیزی هم محسوب می شود.

همچنین برگزاری این جشنواره بین المللی در اصفهان سبب می شود تا هنر هنرمندان و سینماگران ایران به دنیا معرفی شود.

وی با بیان این که بیش از ۴۰کشور در این دوره از جشنواره فیلم کودک و نوجوان شرکت کرده اند، اظهار داشت: سعی داریم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان از حالت موسمی و فصلی به‌ طور سالانه برگزار شود و  فقط به چند روز در سال خلاصه نشود.

دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در ادامه سخنانش افزود: از بیش از 40 کشور دنیا اثر به دبیرخانه این جشنواره واصل شده است و اصفهان بار دیگر خود و ایران را از طریق قاب سینما به دنیا معرفی می کند.

8/06/1402/ شرح کامل خبر : کلیک نمایید صفحه 10

درباره ی سپهر5

سلام دوست مهربان ، ما آماده دریافت نظرات و راهنمایی های شما در مورد وب سایت پنج آسمان هستیم. روزنامه اطلاعات در خدمت مردم.

مطلب پیشنهادی

تقسیم سود ۶۱۰ ریالی شرکت پالایش نفت اصفهان به ازای هر سهم

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان، مجمع عمومی عادی سالیانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *