نبرد دو مدعی قهرمانی آسیا؛ سپاهان و الهلال

تیم‌های فوتبال سپاهان و الهلال در

ساعت 19:30 امروز به مصاف هم می‌روند .

 تیم فوتبال سپاهان که با قرارگیری در رده دوم جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورد   باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و در دیدار رفت از تیم الهلال عربستان میزبانی کند.
سپاهان و الهلال تاکنون در ۴ دیدار رو در روی هم قرار گرفته‌اند که سهم سپاهان دو و سهم الهلال یک پیروزی بوده و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. آخرین مصاف دو تیم در تاریخ ۲ اردیبهشت سال ۱۳۹۳ برگزار شد که آن بازی با یک گل به سود آبی‌های شهر ریاض به پایان رسید.
آخرین پیروزی سپاهان هم به سال ۱۳۹۲ باز می‌گردد که آنها توانستند با نتیجه پرگل ۳ بر ۲ از سد حریف قدرتمند خود عبور کنند.
این بازی پنجمین مصاف دو تیم است و شاگردان «ژوزه مورایس» امیدوارند تا با حضور هواداران شان بتوانند نتیجه را به سود خود به اتمام برسانند.
تنها تساوی دو تیم هم به اردیبهشت سال ۱۳۹۰ بر می‌گردد که مصاف دو تیم در اصفهان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
مورایس: می‌خواهیم کاری کنیم که در یادها بماند

سرمربی سپاهان از کیفیت بازیکنانش تمجید کرد.
دیدار سپاهان با الهلال عربستان از زاویه ای مهم وحساس تلقی می شود. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در مرحله لیگ هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال اظهار کرد: امیدوارم استقبال خوبی از الهلال شده باشد و برایشان آرزوی بهترین‌ها را دارم که به یک کشور فوق العاده آمدند و یک جو بسیار خوب را در یک ورزشگاه خوب تجربه خواهند کرد.
او درباره ادامه روند مثبت سپاهان گفت: فوتبال هیچوقت در هیچ زمانی یکسان نیست.
بازیکنان ما تلاش کردند و توانستند به مرحله بعدی بیایند. من هیچ کاری بدون کیفیت بازیکنان نمی‌توانم انجام دهم. هیچ فشار و استرسی روی بازیکنان نیست و هیچ انتظاری نداریم. تنها آرزویم این است که کاری انجام دهیم که بعدا یادمان باشد تغییر ایجاد کردیم. من در زندگی شخصی هم یک تیم را رهبری کردم.
 در حال حاضر خوشحال هستم اما فردا را نمی‌دانم.او درباره احتمال پیروزی سپاهان مقابل الهلال گفت: من هر روز انتظار بهترین‌ها را دارم. باور دارم بازیکنانم این کیفیت را دارند. یکی از اسم‌ها رامین رضاییان است که در همین نشست حضور دارد. ما همه حرفه‌ای هستیم و بهترین شرایط را برای خودمان می‌خواهیم. بحث فقط باور کردن است و این مهم است.
روزنامه اطلاعات تاریخ انتشار 26/11/1402 صفحه 4

درباره ی سپهر5

سلام دوست مهربان ، ما آماده دریافت نظرات و راهنمایی های شما در مورد وب سایت پنج آسمان هستیم. روزنامه اطلاعات در خدمت مردم.

مطلب پیشنهادی

یورو1

چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴

با مشخص شدن چهار تیم مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ برنامه مسابقات مرحله نیمه نهایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *