پزشک در ردای نخست وزیر

پزشک در ردای نخست وزیر

یادداشت‌های دکتر ماهاتیر محمد
نخست‌وزیر مالزی طی 22 سال
نویسنده: دکتر ماهاتیر محمد
ترجمه: محمد مقدس
قطع وزیری، 1032 صفحه، مصور، چاپ اول 1400
قیمت: 380,000 تومان

دکتر ماهاتیر محمد، معمار مالزی نوین و فردی پرآوازه و اثرگذار در جهان سیاست و شخصیتی پرتلاش در حل‌ و فصل مشکلات کشورش است.

در دورانی که سکاندار مدیریت اجرایی آن (1981 ـ 2003) بود و موفق شد مالزی را در شمار کشورهای توسعه‌یافته و موقعیت برجسته در جهان، درآورد.

او پس از 22 سال نخست‌وزیری و پانزده سال کناره‌گیری از فعالیت‌های حزبی، ‌بار دیگر در 93 سالگی به نخست‌وزیری این کشور انتخاب شد. یادداشت‌های ماهاتیر محمد از یک‌سو خواننده را با تاریخچه پرفراز و نشیب زندگی و فعالیت‌های سیاسی و حزبی این سیاستمدار موفق آشنا می‌سازد. از سوی دیگر راه و رسم حکمرانی و توجه به ریز و درشت سیاستمداری و مردمداری را در دنیای جدید نشان می‌دهد.

او دربارة این کتاب می‌گوید: «این داستان مالزی از دیدگاه من و داستان زندگی من است. از حکمت و خردمندی پدران بنیانگذاری سخن گفته‌ام که چنان نظامی را در کشور پی ریخته‌اند که امکان حل مشکلات و رویارویی با چالش‌های نفس‌گیر در جامعه‌ای پیچیده را به شیوه‌ای دمکراتیک و مسالمت‌آمیز فراهم آورد. با عطف توجه به سیاست‌های عمل‌گرایانه‌ای که مالزی در پیش گرفت، این کشور موفق به گذار آرام و روان از اقتصاد کشاورزی به اقتصاد صنعتی گردید. امروزه مالزی در ردیف پیشرفته‌ترین کشورهای رو به رشد جهان است؛ زیرا نقش به‌سزایی در امور بین‌المللی ایفا می‌کند و آشکارتر از دیگر کشورهای اسلامی، دیدگاه‌های خود را مطرح می‌سازد.»

این کتاب افزون بر دو پیشگفتار مؤلف و مترجم، در شصت و دو فصل تنظیم شده است.

——————————–

جهت سفارش کتاب با تلفن های زیر

 تماس حاصل فرمایید

تلفن دفتر سرپرستی روزنامه اطلاعات اصفهان 32224001 031

مدیر فروشگاه کتاب روزنامه اطلاعات اصفهان  09131679125

تماس با ما از طریق  “اینستاگرام”  و “بله” و “ایتا” 

سفارشات به صورت تلفنی پذیرفته می شود.

🌹🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼

 

درباره ی سپهر5

سلام دوست مهربان ، ما آماده دریافت نظرات و راهنمایی های شما در مورد وب سایت پنج آسمان هستیم. روزنامه اطلاعات در خدمت مردم.

مطلب پیشنهادی

قدرت شکننده آمریکا

قدرت شکننده آمریکا نوشته: نوام چامسکی – ویجی پراشاد ترجمه: سعید محمدی کاوند قیمت: 185,000 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *