گور كن ها

گور كن ها

یک هشدار نوین به زندگان(نقد نظم نوین جهانی)

نوشته:  روژه گارودی

 ترجمه: علی‌اکبر کسمایی

قطع رقعی، 176 صفحه، چاپ چهارم

قیمت: 5,000 تومان

روژه گارودی با بیش از هشتاد سال عمر و تجربه‌های نظری و عملی در جهان سیاست، ادب، هنر و اندیشه، هر چندگاه کتابی پیرامون انسان و جهان و وضع حاضر و آینده جهانیان منتشر می‌کند.

هر یک از آنها بنا بر داوری صاحب‌نظران، کتابی دوران‌ساز و منحصربفرد و کم‌ نظیر است. وی در کتاب حاضر یکه‌تازی آمریکا و «نظم نوین جهانی» را سخت به باد انتقاد گرفته و آن روی سکه تزویر را به خوبی نشان داده است. آن روی همه مظاهر زندگی غربی را و اینکه چه باید کرد؟

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: «پس از جنگ خلیج‌ فارس و از هم‌ پاشیده شدن اتحاد شوروی، سال 1992 با جهان درهم‌ شکسته‌ای آغاز شد. نظام آمریکایی و یکی شدن بازار، بر آن چیره است. شمال، در پی استعمار و استثمار ملت‌ها، تسلط اقتصادی خود را بر جنوب تحمیل می‌کند.

همچنین اسطوره تجدد و «مدرنیزم» و دموکراسی خود را شکوفایی غرب برای جهان سوم، به بهای برابری با «یک هیروشیما در هر روز، تنها بر اثر گرسنگی» تمام می‌شود. هر چند اداره نکبت‌بار و فاجعه‌آمیز گیتی به توسط «گورکن‌ها» و علیه انحطاط و اضمحلال جهان، «روژه گارودی» یک هشدار نوین به جهانیان می‌دهد. او یک طرح مقاومت اقتصادی و سیاسی در برابر نظام موجود جهانی پیشنهاد می‌کند. او نیز به منظور شکست دادن سلطه‌گری، جهانیان را به نوسازی ایمان و اعتقاد الهی دعوت می‌کند.»

——————————–

جهت سفارش کتاب با تلفن های زیر

 تماس حاصل فرمایید

تلفن دفتر سرپرستی روزنامه اطلاعات اصفهان 32224001 031

مدیر فروشگاه کتاب روزنامه اطلاعات اصفهان  09131679125

تماس با ما از طریق  “اینستاگرام”  و “بله” و “ایتا” 

سفارشات به صورت تلفنی پذیرفته می شود.

🌹🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼

درباره ی سپهر5

سلام دوست مهربان ، ما آماده دریافت نظرات و راهنمایی های شما در مورد وب سایت پنج آسمان هستیم. روزنامه اطلاعات در خدمت مردم.

مطلب پیشنهادی

قدرت شکننده آمریکا

قدرت شکننده آمریکا نوشته: نوام چامسکی – ویجی پراشاد ترجمه: سعید محمدی کاوند قیمت: 185,000 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *