ایمن سازی بیمارستان ها و بازار اصفهان

ضرورت ایمن سازی بیمارستان ها و بازار اصفهان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بسیاری از ساختمان‌ها تائیدیه سازمان آتش نشانی ندارند و درواقع بدون ایمنی، ساختمان‌های بلندمرتبه مسکونی ساخته می‌شود.

۱۵۰ساختمان مهم شهر شناسایی که از بین آن ها ۶ساختمان به ستاد فرماندهی متصل شده‌اند و حریق ساختمان‌های بلند مهم‌ترین چالش سازمان آتش نشانی است.

که تجهیزات منحصر به فردی دارد و بیشترین استفاده آن دوربین دید در شب و حرارتی آن است تا وسعت حریق و ابعاد مختلف آن شناسایی شود که ۸نفر برای هدایت آن آموزش داده شده‌اند .وی افزود: همه ایستگاه‌ها به موتورسیکلت اطفا حریق مجهز شده اند که در ترافیک خیابان‌ها بسیار راهگشاست و در راستای تجهیز آتش نشانی، چند قلاده سگ هم آموزش داده شده اند،همچنین یک نردبان ۶۴متری خریداری شده است.

بازار-قيصريه

نی شهرداری اصفهان با بیان این که بیمارستان های شهر اصفهان در برابر حوادث ایمنی مناسبی ندارند، افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که پارسال به امضاء رسید، مقرر شد بیمارستان های این شهر طی 5 سال در برابر حوادث ایمن شوند.

مسعود عنایت زاده در ادامه با تاکید بر این که بازار بزرگ اصفهان در برابر حوادث ایمن نیست و در شرایط بسیار بدی قرار دارد و برخی صنوف بازار ضوابط ایمنی را رعایت نمی کنند افزود: ایمن سازی بازار اصفهان نیازمند همکاری اداره کل اوقاف، اداره کل میراث فرهنگی، انجمن اسلامی بازار و متصرفان و به ویژه اتاق اصناف است که این نهادها و سازمان ها همکاری نمی کنند.

اصفهان/ خبرنگاراطلاعات/ محمدرضا کلاهدوزان/ 6/7/1402   

 متن کامل حبر لظفا کلیک نمایید صفحه 10

درباره ی سپهر5

سلام دوست مهربان ، ما آماده دریافت نظرات و راهنمایی های شما در مورد وب سایت پنج آسمان هستیم. روزنامه اطلاعات در خدمت مردم.

مطلب پیشنهادی

معارفه مدیرعامل سپاهان

انتصاب مدیرعامل باشگاه سپاهان

مراسم معارفه مهدی آذربایجانی مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان با حضور محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *