بازسازی شبکه فرسوده فاضلاب اصفهان

جذب  200  میلیارد  تومان  اعتبار  برای
بازسازی شبکه فرسوده فاضلاب اصفهان

آب و فاضلاب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از جذب  200 میلیارد تومان اعتبار از طریق بانک و از محل تسهیلات «ماده 56» برای بازسازی شبکه فرسوده فاضلاب شهر اصفهان و همچنین تکمیل تصفیه خانه فاضلاب چادگان خبر داد. حسین اکبریان افزود: برای امسال نیز جذب بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار از محل تسهیلات ماده 56 برای طرح های مختلف این شرکت در استان برنامه ریزی شده است.

 

وی، طول شبکه فاضلاب کلانشهر اصفهان را  ۴۰۰۰کیلومتر اعلام کرد و گفت: حدود 300 کیلومتر آن  شبکه به دلیل فرسودگی در شرایط بحرانی قرار دارد که 30 کیلومتر آن در نقاط مختلف شهر باید فوری اصلاح و بازسازی شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: تکمیل طرح های نیمه تمام از جمله تصفیه خانه آب شهرستان خوانسار، تصفیه خانه فاضلاب شهرستان چادگان و مخزن آب خیابان «قائمیه» اصفهان برای تنظیم فشار و توزیع عادلانه آب در این شهر از سال گذشته در دستور کار شرکت قرار گرفت و این طرح ها امسال به بهره برداری می رسند و تا قبل از تابستان امسال، مشکل اُفت فشار آب در خیابان «مولوی» شهر اصفهان رفع خواهد شد.
اکبریان در ادامه با اشاره به این که طرح جهاد آبرسانی برای تامین آب پایدار 97 روستای شهرستان های نایین، فریدونشهر و سمیرم از سال 1402 آغاز شد گفت: این طرح تاکنون حدود 50 درصد پیشرفت داشته و در حال حاضر 45 روستا به آب آشامیدنی پایدار متصل شده است.
وی افزود: این شرکت آب شرب و بهداشت 100 شهر و  هزار روستا را تامین می کند.
اصفهان – خبرنگار اطلاعات – محمدرضا کلاهدوزان
تاریخ انتشار در روزنامه اطلاعات 1403/02/13 صفحه 10

درباره ی سپهر5

سلام دوست مهربان ، ما آماده دریافت نظرات و راهنمایی های شما در مورد وب سایت پنج آسمان هستیم. روزنامه اطلاعات در خدمت مردم.

مطلب پیشنهادی

فولاد مبارکه

فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیر نفتی در سال 1402

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه با صادرات ۱.۴ میلیون تن محصولات فولادی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *