وضع موجود حاصل انحراف از مبانی و اندیشه امام (ره) است

یادگار امام با بیان اینکه برخی مدافعان امام مدافع خودشان هستند؛ از امام دفاع نمی‌کنند بلکه ایشان را سند اعمال خودشان قرار می دهند.

مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)،

ایشان فرمودند : امامی هم که دائما ترویج و دفاع می‌شود در مقام دفاع از امام نیست، بلکه در مقام دفاع از من گوینده است. این گروه به امام کد نمی‌دهند که امام را زنده نگه دارند، بلکه از ایشان کد می‌آورند که خود را از انتقادات مبرا کنند؛ لذا اگر انتقاداتی به آنها وارد باشد، به امام هم وارد می‌شود. به همین جهت مسئولیت مؤسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(ره) سنگین است.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم سی و پنجمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، گفت: به نظرم امام جزو مظلوم‌ترین شخصیت‌هایی است که امروز در جامعه ما حضور دارد. تعبیر «حضور دارد» برای این است که اگر امام زنده نبود این مقدار مورد عشق مردم نبود و همچنین این مقدار مورد هجمه دشمنانش واقع نمی‌شد. امام به مرحوم آقای صانعی گفته بودند که «آدم زنده فحش می‌خورد»؛ به خاطر اینکه به هر حال جای یک عده را تنگ می‌کند. اگر فحش می‌خورید دلیل بر این است که زنده هستید و کسانی از وجود شما در رنج هستند. کسی ناسزاها به سمتش می‌رود که از سوی دیگر، عشق‌ها متوجه او باشد.

 لطفا کلیک نمایید : روزنامه اطلاعات صفحه 2 مورخه 1402/07/08

درباره ی سپهر5

سلام دوست مهربان ، ما آماده دریافت نظرات و راهنمایی های شما در مورد وب سایت پنج آسمان هستیم. روزنامه اطلاعات در خدمت مردم.

مطلب پیشنهادی

معارفه مدیرعامل سپاهان

انتصاب مدیرعامل باشگاه سپاهان

مراسم معارفه مهدی آذربایجانی مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان با حضور محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *