نمایشگاه رسانه ای چه بود؟ + فیلم ، نظرات مردم در نمایشگاه رسانه ای در تهران درباره “روزنامه اطلاعات” به خوبی در ویدیو زیر نشان داده می شود.
نمایشگاه رسانه ای چه بود؟ برای بررسی نظرات شما عزیزان.
*برای مشاهده روزنامه اطلاعات کلیک کنید
*برای مشاهده سایت سرپرستی جدید روزنامه اطلاعات در استان اصفهان کلیک کنید.

وب سایت مصلای امام خمینی تهران نوشت:
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار میشود.
—–
به گزارش ستاد اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران، در نشست خبری فرشاد مهدیپور، معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح اهداف برگزاری نمایشگاه پرداخت.
مهدیپور در ابتدای صحبتهای خود با اشاره به پوستاندازی و تحولات جدید در این دوره از نمایشگاه، گفت:
« پس از چند سال وقفه در برگزاری نمایشگاه که سابق بر این با عنوان مطبوعات برگزار میشد، امسال آن را با رویکردهایی نظیر برگزاری گردهمایی و هم اندیشی برپا میشود.»
مهدیپور افزود: «ما در در دوره جدید معاونت امور رسانهای خود را موظف دانستیم تا برگزاری رویدادهای که متوقف شده بود را مجددا برقرار کنیم.»
او با اشاره به اینکه تغییر نام نمایشگاه رسانهها در این دوره در واقع از مطالبات خود رسانهایها بود، گفت:
در سفرهای استانی و گفتوگو با همکاران رسانهای تقاضای تغییر نام نمایشگاه از مطبوعات به رسانهها را داشتند که این امر امسال یکی از مهمترین تغییرات ما بود.
معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزارت ارشاد افزود:
«در ادامه روند برگزاری مجدد رویدادهایی که پیش از این به دلایلی مانند شیوع کرونا متوقف شده بود، از تابستان امسال جشنواره رسانههای کشور را برگزار کردیم.
نمایشگاه رسانههای ایران نیز قرار بود در پاییز برگزار شده بود به دلایل مشکلات فنی به زمستان و تاریخ ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند موکول شد.
شعار این دوره از نمایشگاه گفت: شعار امسال، نجستم همیشه جز از راستی، است که از شعر حکیم فردوسی برگرفته شده است.
این شعار به عنوان یک شعار محوری و پویش عمده برای این دوره نظر گرفته شده است.»
مهدیپور با اعلام ویژگیهای اختصاصی این دوره از نمایشگاه، گفت:
در این دوره علاوه بر رسانههای مکتوب، برخط، خبرگزاریهای نوین و دانشبنیان نیز دعوت شدهاند که از اختصاصات این دوره است.
برای حضور گروههای تولید محتوا و دانش بنیانهای حوزه رسانه نیز بخشی در نظر گرفته شده است. چون آینده رسانهها با فناوری گره خورده است.
درباره انسان رسانه که شکل جدیدی از رسانه در عصر جدید است، گفت:
گروه دیگری که به طور خاص به آنها در این دوره از نمایشگاه توجه شده است، فعالان رسانه ای به عنوان انسانرسانه هستند.
در این نمایشگاه درگاهی برای انسان رسانه های اجتماعی باز شده است و یک غرفه بزرگ نیز برای این افراد در نظر گرفته شده است.
ایجاد یک غرفه ویژه غزه از سوی کمیته بینالملل نمایشگاه رسانههای ایران، گفت:
با توجه به رویداد طوفانالاقصی ما امسال یک غرفه ویژه غزه پیشبینی کردهایم که عموم بازدیدکنندگان هم محتوای مورد نیاز خود را در این بخش تأمین میکنند.
رسانههای بزرگی از کشورهای مختلف برای پوشش و مشارکت و همچنین آموزش در آن حضور خواهند داشت.
طی روزهای آینده به طور قطعی مشخص خواهد شد که رسانهها از چه کشورهایی در بخش بینالملل حاضر میشوند.