کاهش مشارکت درنمایشگاههای تخصصی ، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان ،
با بیان این که رویکرد این شرکت برگزاری نمایشگاه های تخصصی است گفت:
مشارکت اصفهانی در برپایی نمایشگاه های تخصصی در این شهر
نسبت به سایر استان ها کمتر است.

احمدرضا طحانیان در نشست خبری افزود: به طور متوسط، 40 درصد
مشارکت کنندگان در نمایشگاه های تخصصی از استان اصفهان و 60
درصد دیگر از خارج استان هستند.
وی گفت: این مساله دلایل مختلفی دارد و شاید دلیل اصلی آن نزدیک
بودن اصفهان به تهران است و یا این که آنها می پندارند مردم اصفهان
محصولات آنان را می شناسند و لزومی ندارد برای نمایش توانمندی
خود در نمایشگاه اصفهان حضور یابند در حالی که نمایشگاه بین المللی اصفهان
از لحاظ زیرساخت ها بی نظیر است و جنوب کشور را پشتیبانی می کند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان در ادامه،
ساختمان بازاریابی و تجارت، سالن شماره 2 و سازه های کُروی را
طرح های مهم نمایشگاه بین المللی استان اصفهان بیان کرد و افزود:
ساختمان بازاریابی و تجارت با حدود 9500 متر مربع زیربنا در حال
ساخت است و تا آخر امسال حداقل 2 طبقه آن به وسعت حدود 3000 متر مربع آن بهره برداری می رسد.
