اعلام برنامه های روز جهانی قدس در اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اصفهان 17 فروردین ماه مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از مسیرهای 8 گانه به سمت میدان تاریخی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام علیرضا ناجی در نشست خبری که برای تشریح برنامه های ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در استان اصفهان برگزار شد، افزود: برنامه های متنوعی نظیر اجرای تئاتر ترکیبی با عنوان «فتح بیت ‌المقدس»، اجرای سرود توسط گروه های دانش آموزی و همچنین غرفه هایی برای کودکان در میدان تاریخی امام (ره) برای روز جهانی قدس پیش بینی شده است و پس از پایان مراسم، نماز جمعه در این میدان تاریخی اقامه خواهد شد.
وی با اعلام این که راهپیمایی روز قدس در منطقه «سپاهان شهر» و «خوراسگان» به صورت جداگانه برگزار خواهد شد، از همه جریان های مردمی دعوت کرد در مراسم روز جهانی قدس ایفای نقش کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: همچون راهپیمایی 22 بهمن، پوشش امنیتی پیرامون میدان امام (ره) و همچنین تمام مسیرهای راهپیمایی در روز جهانی قدس پیش بینی شده است.
حجت الاسلام ناجی با بیان این که اقلیت‌های دینی در اصفهان از ابتدای حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه، جنایت‌های آن رژیم غاصب را محکوم کردند به نحوی که کلیمیان ضمن اعلام برائت، پرچم رژیم صهیونیستی را هم آتش زدند گفت: اقلیت‌های دینی در اصفهان با حضور در روز جهانی قدس نیز جنایات رژیم غاصب را محکوم خواهند کرد.
وی افزود: راهپیمایی امسال روز جهانی قدس به طور قطع در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران بی نظیر و متفاوت خواهد بود زیرا امروز رژیم صهیونیستی در ضعیف ترین جایگاه و جمهوری اسلامی در قوی ترین جایگاه قرار دارد و حمله هوایی به کنسولگری ایران در سوریه و نقض قوانین بین الملل نشان دهنده زوال این رژیم غاصب است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس به فرمان امام راحل سبب شده است تا ملت های مسلمان به اُمّت واحد علیه رژیم صهیونیستی بدل شوند.
اصفهان – خبرنگار اطلاعات – محمدرضا کلاهدوزان

 انتشار در روزنامه اطلاعات مورخه 1403/01/16 صفحه 10

درباره ی سپهر5

سلام دوست مهربان ، ما آماده دریافت نظرات و راهنمایی های شما در مورد وب سایت پنج آسمان هستیم. روزنامه اطلاعات در خدمت مردم.

مطلب پیشنهادی

فولاد مبارکه

فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیر نفتی در سال 1402

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه با صادرات ۱.۴ میلیون تن محصولات فولادی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *