سرلشکر زاهدی یک دلداده تکلیف مدار بود

جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:
سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی یک دلداده تکلیف مدار و پایدار به همه مبانی انقلاب اسلامی بود.
سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی که با حضور اقشار مختلف مردم در گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار شد، افزود: در زمان 8 سال دفاع مقدس، بی نظیرترین بی نظیرها به افتخار شهادت نائل شدند اما اکنون تعداد بیشماری منتظر شهادت اند و خوشبحال سردار زاهدی که در این مدت انتظار برای پیوستن به یاران شهیدش، به خوبی به تمامی تکالیف خود نیز عمل کرد.
وی با اشاره به این که مردم اصفهان در مراسم تشییع این شهید همچون گذشته حماسه بزرگ و بی نظیری خلق کردند و افتخار آفریدند گفت: این سیل عظیم جمعیت نشان می دهد دل های بی ‌شماری در اصفهان همچون سال های دفاع مقدس وجود دارد که منتظر شهادت اند.جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که به‌ ظاهر جنگ سخت است، ناراحتی، شهادت و زخمی‌ شدن دارد افزود: رزمندگان در سال های دفاع مقدس خوشحال بودند چون مطئمن بودند به تکالیف الهی همچون اعتلای انقلاب اسلامی و دفاع از سرزمین اسلامی عمل می کنند و این روند در 45 سال گذشته ادامه داشته است.
سردار فدوی با اشاره به این که نهضت انقلاب اسلامی از سال ۱۳۴۲ توسط امام راحل شروع شد و نوک حمله امام (ره) در این نهضت، آمریکا و رژیم صهیونیستی بود گفت: این نهضت در طول 60 سال گذشته روند پر سرعتی داشته و امروز بیشتر مردم جهان به مستکبر بودن آمریکا و تجاوزگری و اشغالگری صهیونیست ها پی برده اند و فهمیده اند که 75 سال راجع به این رژیم منحوس دروغ شنیده اند.
وی با بیان این که جبهه حق انقلاب اسلامی از شروع نهضت دشمن داشته است افزود: جبهه حق انقلاب اسلامی در یک طرف و در طرف دیگر جبهه باطل شیطان بزرگ آمریکا و پیروان آن قرار دارد.
جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به ظاهر دشمنان ضعیف و ناتوانی نیستند و علیرغم این که همه توان خود را علیه انقلاب اسلامی به کار گرفته اند ولی آمریکا در طول 45 سال گذشته که از عمر پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد در هیچ کدام از عرصه ها به اهداف خود نرسیده است.
اصفهان – خبرنگار اطلاعات: 1403/01/20

درباره ی سپهر5

سلام دوست مهربان ، ما آماده دریافت نظرات و راهنمایی های شما در مورد وب سایت پنج آسمان هستیم. روزنامه اطلاعات در خدمت مردم.

مطلب پیشنهادی

فولاد مبارکه

فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیر نفتی در سال 1402

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه با صادرات ۱.۴ میلیون تن محصولات فولادی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *